Nike +

Precis kommit hem efter en springtur, riktigt skönt.. nu såhär i efterhand. Har för första gången testat Nike +, riktigt kul! 

Nike + Det är en liten sensor som man stoppar under sulan i sina skor om man har just Nike + skor, vilket jag inte visste för än jag visade brorsan min och han utbrister "ÅH, det är ju NIKE + skor" jaha tänkte jag, vad är det? Men nu vet jag!

Den ligger nu i min sko, känner absolut ingenting och äntligen kan jag bara slänga på mig skorna, ut och springa och i min ipod se exakt hur länge jag har sprungit, hur fort och långt, perfekt! Dessutom, när man känner att man börja sega ner så är det bara att hålla in mittenknappen och så får man sin utvalda powersång spelad för sig och då jäklar blir det fart på en! om man nu av förmodan valt något slags fin ballad..

Efteråt är det bara att koppla in ipoden i datorn och efter det kan man på Nike + hemsida se en graf på när man hade sina toppar samt sina mindre bra stunder. Du kan lägga in personliga mål som t. ex bränna kalorier, springa 5 km etc etc. Dessutom få personlig feedback under turen. Du kan om också om du vågar, delta i olika "challenges" med människor från hela världen! 

Det bästa av allt är att hela kalaset kostar runt 300:- Riktigt bra enligt mig med tanke på allt man får!  Så har du en ipod och ska köpa nya skor, fråga efter nike +, det är värt det, jag lovar!!

Vem vill utmana mig?!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis Emma till korkortet!! Ska du ut i snorusket och sladda nu da?? (Las inte snor utan sno-rusket, det blir lite svarlast utan alla svenska bokstaver ;)

2009-10-14 @ 14:59:31
URL: http://turen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Riktigt kul att du har börjat känna att de är skoj springa. jag ha skaffa en blogg men ja skulle vilja ändra designen en del ;P har lite planer så får se hur de hela artar sig. Puss påde snyggo.

2009-11-22 @ 13:37:45
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/
Postat av: Thomas Wells

Me, Thomas Wells of the queens country Great Britain would like to challange you to a duel. A run to the top of mount everest at dawn of the 3rd of march 2017 just before the world will feel the wrath of glorious England!

2010-11-19 @ 03:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0