05.30

Oj, har varit borta ett tag.. har varit mycket just nu så tiden och orken har inte varit den bästa. Det har väl hänt allt och inget. För att försöka göra en nystart så kan jag ta vad som hänt senaste helgen.

På fredagen var det lugnt. På lördag var det melodifestivalen på tv. För Er som bor i skellefteå så kan ni inte ha missat det. schlager-feber i hela ssschtaaan!! Den kvällen satt jag med gabbe och tittade på, trevligt värre.

Efter melodifestivalens slut på tv och efter en hel del prat så begav jag mig in till stan, det blev utgång. Trevligt trevligt. Vi hann med en hel del, balzac, tältet, calles efter allt detta då allt stängde så blev det oväntat melodifestivalens efterfest på scandic. Det var riktigt kul!! Mycket roligt folk, glada miner trots att det inte gick så bra för alla. Hela kalaset slutade halv 6..



Nu är det lite tv-tid för mig som gäller

Kram

Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

åå mums mums,Kempe & Björkman & ??? till..

Känner Björkmans pojkväns x-flickvän.

2009-02-17 @ 21:16:54
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com
Postat av: mikaela

fin blogg :) måste ha vart jätte kul att va där me alla kändisar hihi :P..

2009-02-20 @ 10:23:42
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0