Denna helg

Hej mina vänner!!

Förlåt för min usla uppdatering på senaste, har varit mycket nu. Har haft min lediga helg i helgen, helt underbart!! Igår var jag ute med Malin med co. På station, kul!

I Fredas, äntligen denna fredagskänsla som jag inte får känna alltför ofta!! Vi åt middag hos Robert Nina & Tim, gott och kul! Igår hann jag också med stan en sväng för att inhandla lite träningskläder. Rensade bort lite för mycket kläder som jag kunde haft till träning, men men Nytt är alltid kul ;)



Ikväll, en söndag som denna ska jag på styrelsemöte på Kartingbanan SMS (Skellefteå motorsällskap) Mot kvällen blir det nog någon film på tv för att riktigt få den vilan jag behöver tills jag är ledig ännu en helg, längtar redan!

Hoppas ni alla haft det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0