I brist på annat

I brist på tid så kopierar jag in någon slags utfrågning jag fick av en kompis.

1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, emski Dahlgren
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Kärleksfull
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: För känslosam ibland, humöret
4. Detta är jag rädd för: Att jag blir en bitter tant som inte tog chanserna att uppfylla mina drömmar, att något ska hända min nära & kära.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mat, glädje
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: döda folk, busvissla, äta med kinapinnar
7. Detta tycker jag om att göra: Träffa människor, uppleva saker, shoppa
8. Detta vill jag göra just nu: Sitta med ett glas vin i något underbart land
9. Bästa känslan: Känslan av att vara kär med allt vad det innebär
10. Värsta känslan: Besvikelse, sorg
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Charmig, utåtriktad, omtänksam, ärlig etc.
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig? Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Uppfylla mina drömmar, spontanitet, listan är lång.
15. Min käraste ägodel: Mitt hjärta.
16. Något jag vill ha i present: Ett äventyr, resa,
17. Detta har jag på mig just nu: gigantiska mysbralls, och en gräsligt ful gammal teamtröja
18. Favoritkläder: Min höga kjol, röda koftan
19. Favoritdjur: Hundar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: De mesta
21. Favoritlåt just nu: Gavin DeGraw - In love with a girl
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: -
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: Åse
25. En film jag älskar: The holiday, Forest Gump etc.
26. Tv-program jag gillar: Design Simon & Thomas
27. Favoritdoft: Finns många
28. Detta äter jag gärna: En riktig god köttbit.
29. Dricker helst: Vin eller vatten
30. Favoritgodis: Allt rosa och choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland med Gabbe för tillfället, USA, Nya Zeeland mm.
32. Färg på mina ögon: Grönblå
33. Min längd: 167 cm
34. Jag tror på: kärlek
35. Jag spelar: mario kart, WII
36. Personer jag beundrar: Mina bröder
37. Så här bor jag: Hemma
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Konstigt nog, min kaktus.
39. Det här tänder mig: charm, sen är det personligt
40. Det här gör mig avtänd: jadu
41. Favoritfärg: Röd, grön mm.
42. Favoritcitat: Vad du än gör, gör ditt bästa, annars gör det inte alls
43. En hemlighet jag vet: En hemlighet var det..
44. Bästa present jag fått: Resa
45. Senast köpta skiva: Markus Fagervall till Farmor
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ..axlar kanske
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ben
48. Udda förmåga/egenskap: knakar tyvärr väldigt mycket i tårna
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Go and get them tiger!!
50. Vad lyssnar du på just nu? Buster som gnäller
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har jobbat på Glitter och jobbat hemma, pillat med kameran
52. Var är dina föräldrar födda? Norrland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? pass
54. Vilken är din favoritrestaurang? Helens krog
55. När badade du i en pool senast? I höstas
57. Hur många barn vill du ha? 2-3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Inte än
60. Vad har du för TV-kanaler? de vanliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter?  Ja
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej men fallskärm
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? jadu..
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Får undersöka saken
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Båda tack
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The holiday
71. Favoritpizza? Hovås Special!!
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? "Pretty" från Make Up Store
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mina brorsor Emil & Robert, Nina, Pernilla & Nicke. Vi tog alla olika.
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast? Förra gången
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra året
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja när jag var mindre
82. Är du bra på matlagning? Vissa saker är jag riktigt bra på!
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? Vin
88. Har du kräkts offentligt? Nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det kan finnas en spänning och klicka vid första ögonkastet.
91. Har du ringt något betalnummer? Ja, vid röstning av något program
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min Farmor
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Jag var skalleper
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget
96. Vad har du i din väska? Allt och inget
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Känslan av att krypa ner och sängen är så där olagligt skön
98. Vad har du att vara tacksam för? Min familj
99. Var hittade du den här listan? Från en kompis
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Malin, Gabbe, CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0